weekje duitsland nederland 23 juni 2013

1 juli 2013 - Dinxperlo, Nederland

Zondag 23 juni zijn we vertrokken naar Millingen aan de Rijn naar een camperplek bij een particulier een mooi verzorgende plek, met poes met jonkies en 2 varkentjes Vlekje en Snitsel heel lief.

001   002

003   009

008   004

Maandag 24 juni even terug naar huis Marlies is geslaagd HBO verpleegkunde .

s,Avonds rond 20 uur weer vertrokken naar Bocholt hier op een camperplek gestaan. Mooie plek dicht bij de Aasee wel wat luidruchtig van het verkeer wat er langs rijdt. 6, euro per nacht Uhlandstrase 39

www.womopark-bocholt.de

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dinsdag 25 juni naar Monchau hier op een camperplek aan de Biesweg gestaan Monschau bekeken we waren hier zo,n 15 jaar geleden ook geweest. Is een mooi dorpje.

011   018

Lekker aan het water gegeten

044

Woensdag 26 juni zijn we naar Echt in Limburg gegaan een grote ACSI camping.Hier erg slecht weer gehad. hele dag gelezen geluierd en tv gekeken. We wilde brouwerij Brand nog bezoeken voor een rondleiding, maar dat kon deze dag niet.

033

Lekker smootie gemaakt

037

Donderdag 27 juni

Zijn we naar een kleine camping Mispadenhof gegaan in Maasbracht, hier zijn  we gebleven tot zondag vrijdag begonnen de Maasbrachter havendagen.

034   035

Vrijdag 28 juni

Uit wezen eten bij Le Mistral )op aanraden van de campingbaas. dit was een goed restaurant.

043

Zaterdag 29 juni 2013

Dit was het programma, was gezellig

10.00 uur scheepvaartmarkt voor bedrijven die actief zijn op het gebied van de scheepvaart en  maritieme industrie
gehele dag Parlevinker "Time is money" te bezichtigen aan het ponton.
gehele dag Helicoptervluchten - boek tijdig, want vol = vol - nadere informatie volgt.
gehele dag De Koninklijke Marine pakt groots uit met een 3D-simulator, een klimtoren, rondvaarten met speedboat, een promotiepaviljoen, en een duikvaarttuig (ovb)
gehele dag Open Huis waterpolitie
gehele dag Tentoonstelling in het feestpaviljoen "Binnenvaart van 1900 - 2013" met uniek beeldmateriaal, beschikbaar gesteld door het Maas- Binnenvaartmuseum en Rijkswaterstaat
16-19 uur Bolly Beenham show
11.00 - 17.00 Regiocentrale geopend voor het publiek met gratis rondleidingen
gehele dag Waterscouting de Oude Tip verzorgt diverse activiteiten voor kinderen van klein tot groot
gehele dag diverse kinderactiviteiten, o.a. varen met modelbootjes en springkussens
in de middag Flyboard demonstratie - zelf proberen ? kijk opwww.zapataflyboards.nl en meld je aan voor de flyboard experience
17.00 uur einde markt
20.00 uur - 01.30 uur feestavond (zie nieuws) met allround band Public Noisance, One Two Trio, Erwin en als topattractie de bekende zangeres Glennis Grace.
Tijden (ovb):
21.15 uur Glennis Grace
22.30 uur 1-2-Trio
00.00 uur Erwin
01.30 uur einde avond

040   039

Zondag 30 juni

Dit was het programma voor zondag rond 14 uur zijn wij weer naar huis gereden.

gehele dag Braderie aan het haventerrein met ca. 100 kramen
gehele dag Parlevinker "Time is money" te bezichtigen aan het ponton.
gehele dag De Koninklijke Marine is aanwezig met diverse materieel
gehele dag "Lopen over het water.... iedereen kan het !"
10.00 - 17.00 uur kindervrijmarkt aan de Sintelstraat (informatie over aanmelden en deelnemen volgt)
gehele dag Diverse kinderactiviteiten o.a. de Draken Base Jump, varen met modelbootjes, springkussens en nog veel meer.
gehele dag Duiktank met duikdemonstraties
middag Optreden Dixieband Alacarte, die over het feestterrein zullen lopen
middag Straatartiesten o.a. "De Butler"
gehele dag demonstratie oude scheepsmotoren
12.00 uur feestplein open met muziek
middag demonstraties Flyboard
15.00 - 16.00 optreden Benny Solo kindershow
16-00 - 19.00 Benny Solo avondshow
19.00 uur OMEO presents Ibiza Night met DJ Omeo, m.m.v. de wereldberoemde DJ Jean, MC Double H, violiste Mi Sun Hiltermann, diverse danseressen en een spectaculair podium !
22.00 uur einde avond

048   042

We hebben een boot van de marine nog bekeken

050   051

055

Toen we naar huis moesten scheen de zon

Het was deze week bijzonder slecht weer en koud.