Italie Dolomieten 2016

13 juni 2016 - Ratschings, Italië

Zaterdag 11Juni beginnen we aan onze
vakantie. We zijn al volop met de voorbereidingen
bezig. 11 juni zijn we om 10.30 vertrokken na 580 km we hebben nagenoeg geen file's gehad. In Hilpoltstein op een mooie camperplaats aan de Rothsee. Voor 8 euro zondag 12 juni zijn we na een heerlijk ontbijt om 9.45 vertrokken. na 380 km waren wij in Italie. We kwamen door Oostenrijk hier een vignet gekocht voor 10 dagen 8.80 vervolgens nog wat tol betaald een keer 9 euro en 1.60. We staan nu op camping Glifenklamm in Racines-Casateia de temp is 25 gr soms een buitje. Nog een rondje gelopen door het dorp. maandag 13 juni koos heeft lekkere broodjes gehaald bij de bakker. We hebben heerlijk buiten gegeten was zo'n 25 gr met soms een buitje. We zijn met bromsnor naar een klamm gereden was ongeveer 3 3 km. Het was een mooie wandeltocht van zo'n 2.5km we moesten alleen dezelfde route ook terug lopen waar we niet op gerekend hadden. Floortje heeft heel goed gelopen knap hoor al die trappen voor zo'n klein hondje. Onder de luifel gegeten toen een flinke bui gehad